Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους γιατρούς μου κ.κ. Βαγγέλη Παπανικολάου και Φωτεινή Χουλιαρά που με την άρτια επιστημονική τους κατάρτιση είναι πάντα πρόθυμοι να μου εξηγήσουν αναλυτικά κάθε μου απορία και προβληματισμό. Σας ευχαριστώ για την προσπάθεια που κάνουμε και η οποία στέφθηκε μέχρι τώρα με επιτυχία καθώς παρά τη δύσκολη περίπτωσή μου, έχουμε καταφέρει να συλλέξουμε δύο όμορφες και χρωμοσωμικά υγιείς βλαστοκύστες. Ευχή μου φυσικά και το δεύτερο μισό αυτής της κοινής μας προσπάθειας να στεφθεί με επιτυχία. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην εμβρυολόγο του κέντρου κα. Τιμοθέου για την επίσης άρτια επιστημονική της κατάρτιση. Δεν έχω αισθανθεί μέχρι τώρα να είμαι ένας αριθμός, γιατί η προσέγγιση είναι πάντα προσωποποιημένη. Ευχαριστώ επίσης τις μαίες και το προσωπικό της γραμματείας για τον επαγγελματισμό τους. Ο αγώνας συνεχίζεται και θα τον κερδίσουμε χάρη στη βοήθειά σας! Σας ευχαριστούμε!
Από την πρώτη στιγμή μας ενέπνευσε εμπιστοσύνη ο γιατρός μας κ. Παπανικολάου Ευάγγελος αλλά και όλο το προσωπικό από την γραμματεία,τις μαίες,την εμβρυολόγο κα Χουλιαρά, όλοι εξαιρετικοί και πάντα δίπλα μας σε ό,τι χρειάστηκε. Το αποτέλεσμα το έχουμε πλέον στην αγκαλιά μας! Το κοριτσάκι μας!
Εξαιρετική κλινική! Το περιβάλλον και ο χώρος σε κάνουν από τη πρώτη στιγμή να νιώθεις όμορφα! Ιδιαίτερα ο γιατρός κος Παπανικολάου, σου εμπνέει εμπιστοσύνη με την άρτια επιστημονική κατάρτιση και την απλότητα της επικοινωνίας! Συγχαρητήρια για την εξαιρετική σας δουλειά!
Ο γιατρος Βαγγελης Παπανικολαου εξαιρετικος επιστημονας μα πανω απο ολα ανθρωπος .
Προσωπικο αψογο ετοιμο να σε εξυπηρετησει και ειναι παντα διπλα σου,
Χωρος συγχρονος με ολες τις ανεσεις.
Εξαιρετικό κέντρο πάντα πρωτοπόρο στον τομέα του. Αριστα εξειδικευμένο προσωπικό με κορυφαίο βέβαια το γιατρό κ. Παπανικολάου!