Ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ σε όλη την ομάδα της κλινικής Assisting Nature στην Λάρισα! Με την πολύτιμη εμπειρία του γιατρού μας κ.Παπανικολάου και την απίστευτη στήριξη της Αντιγόνης η δοκιμασία που περάσαμε έγινε πολύ πιο ευχάριστη!
Ότι και να πεις γι αυτό το κέντρο είναι λίγο. Απο τον πρώτο μέχρι τον τελευταίο. Οι γιατροί ιδιαίτερα ο κος Παπανικολάου και ο κος Μπόντης, οι εμβρυολόγοι όπως η κα Τιμόθεου, οι μαίες, η κα Γκίκα, οι κοπέλες στην υποδοχή, η κοπέλα στο λογιστήριο και όλοι όσοι συμμετέχουν σε αυτό το κέντρο είναι άψογοι. Ευγενέστατοι άνθρωποι, άμεση ανταπόκριση (ειλικρινά δεν προλαβαίνεις να στείλεις email και κατευθείαν έχει απαντηθεί), κατατοπιστικότατοι, καταρτισμένοι και πάνω απ´όλα με ήθος και ευγένεια. Και φυσικά το αποτέλεσμα θετικότατο και με απόλυτη επιτυχία. Με τέτοια ομάδα πως θα γινόταν κάτι διαφορετικό;!
Εξαιρετικό ιατρικό επιτελείο. Τεραστια ευγνωμοσυνη στον Κο Παπανικολαου και στους συνεργατες του. Μετα απο πολλες αποτυχημενες προσπαθειες σε αλλα κεντρα, κατω απο την καθοδηγηση του Κου Παπανικολαου καταφεραμε να γινουμε γονεις. Κατι που φαινοταν ανεφικτο μεχρι τοτε.
Το ταξίδι μας για την απόκτηση παιδιού με την βοήθεια του Assisting Nature ξεκίνησε τέλος Ιανουαρίου 22. Aπό την πρώτη μας επίσκεψη όλοι ήταν ευγενέστατοι και κατα την διαρκεια της διαδικασίας πηγαινα με τοσο καλη ψυχολογια γιατι τους ενιωθα σαν δικους μου ανθωπους,ισως λόγω της προσοχης και ευαισθησιας που ολοι εδειχναν.Τα κορίτσια στη υποδοχή παντα ευγενικες και πολυ εξυπηρετηκες, οι μαιες οι αγαπημένες μου τόσο καλές,ευγενικές,προθυμες να λυσουν καθε απορία,αγγελοι πραγματικα,οπως και η αγαπημενη μου γυναικολογος κυρια Χουλιαρα,που μαζι καναμε ολους τους ελεγχους, παντα γλυκια και πρόθυμη να δωσει ολες τις απαραιτητες εξηγησεις,με κατανοητο τροπο. Και φυσικά δεν έχω τρόπο να ευχαριστήσω αρκετά τον κύριο Παπανικολάου και τον πολύ αγαπημένο μου καθηγητή κύριο Μποντη για όσα έκαναν για εμάς απ’ την αρχή μέχρι την πραγματοποίηση του ονείρου μας. Εξαιρετικοί ιατροί και άνθρωποι, καθ ολη την διαρκεια της διαδικασιας μας εξηγουσαν τα παντα. Χάρη σε ολους αυτους του υπεροχους ανθρωπους τα καταφέραμε με την πρωτη φορα.Τώρα είμαι στη 6η εβδομάδα και τους υπέρ ευχαριστώ όλους, την επόμενη φορά που θα τους δω θα είναι αγκαλιά με το μωράκι μας 😀
Ο γιατρός Παπανικολάου κ η ομάδα του ξεχωρίζουν για την επιστημονική τους κατάρτιση, την εμπειρία τους κ την επαγγελματικότητα τους. Κέρδισαν την εμπιστοσύνη μας κ μαζί τους προχωρησαμε σε όλη τη διαδικασία της εξωσωματικής. Δυστυχώς δεν είχαμε άμεσα το επιθυμητό αποτέλεσμα, αλλά σε καμία περίπτωση αυτό δεν επηρεάζει την αξιοπιστία του Assisting nature ως Κέντρο Υποβοηθούμενης Αναπαραγωγής. Ο γιατρός κέρδισε την εμπιστοσύνη μας κ σε κάθε περίπτωση ήταν διαθέσιμος να ακούσει τις ανησυχίες μας κ τους προβληματισμούς μας. Το ιατρικό προσωπικό του κέντρου είναι καταρτισμένο κ έμπειρο. Οι υπάλληλοι της γραμματείας πάντα χαμογελαστές, ευγενικές κ πρόθυμες να εξυπηρετήσουν. Κ όλα αυτά σε ένα σύγχρονο κτίριο, καθαρό κ εξοπλισμένο.