Ότι και να πεις γι αυτό το κέντρο είναι λίγο. Απο τον πρώτο μέχρι τον τελευταίο. Οι γιατροί ιδιαίτερα ο κος Παπανικολάου και ο κος Μπόντης, οι εμβρυολόγοι όπως η κα Τιμόθεου, οι μαίες, η κα Γκίκα, οι κοπέλες στην υποδοχή, η κοπέλα στο λογιστήριο και όλοι όσοι συμμετέχουν σε αυτό το κέντρο είναι άψογοι. Ευγενέστατοι άνθρωποι, άμεση ανταπόκριση (ειλικρινά δεν προλαβαίνεις να στείλεις email και κατευθείαν έχει απαντηθεί), κατατοπιστικότατοι, καταρτισμένοι και πάνω απ´όλα με ήθος και ευγένεια. Και φυσικά το αποτέλεσμα θετικότατο και με απόλυτη επιτυχία. Με τέτοια ομάδα πως θα γινόταν κάτι διαφορετικό;!
Ευχαριστώ πολύ τον κ Παπανικολάου και την ομάδα τού έναν έναν ξεχωριστά στο Assisting Nature στην Λάρισα. Για την ιδιαίτερη προσοχή και το φιλικό περιβάλλον από όλη την ομάδα σας που μου χαρίσατε το θαύμα της ζωής μας πού τόσο ανυπομονουσαμε.Ευχομαι να είστε όλοι παντα καλά και να χαρίζετε ευτυχία σε ολο τον κόσμο όπως και σε εμάς!
Πριν 4 χρόνια ο κ. Παπανικολάου Ευάγγελος μου χαρισε το θαύμα της ζωής μου τον γιο μου. Σήμερα γυρνάω ξανα στο υπέροχο καταπληκτικό και πάνω από όλα φιλικό κέντρο του για να μου χαρίσει το 2 θαύμα μου. Μεσα από την καρδιά μου σας ευχαριστώ όλους έναν έναν γιατι πραγματικά είστε όλοι πάνω από όλα άνθρωποι και καταπληκτικοι επιστήμονες ❤❤❤
Ο γιατρός Παπανικολάου κ η ομάδα του ξεχωρίζουν για την επιστημονική τους κατάρτιση, την εμπειρία τους κ την επαγγελματικότητα τους. Κέρδισαν την εμπιστοσύνη μας κ μαζί τους προχωρησαμε σε όλη τη διαδικασία της εξωσωματικής. Δυστυχώς δεν είχαμε άμεσα το επιθυμητό αποτέλεσμα, αλλά σε καμία περίπτωση αυτό δεν επηρεάζει την αξιοπιστία του Assisting nature ως Κέντρο Υποβοηθούμενης Αναπαραγωγής. Ο γιατρός κέρδισε την εμπιστοσύνη μας κ σε κάθε περίπτωση ήταν διαθέσιμος να ακούσει τις ανησυχίες μας κ τους προβληματισμούς μας. Το ιατρικό προσωπικό του κέντρου είναι καταρτισμένο κ έμπειρο. Οι υπάλληλοι της γραμματείας πάντα χαμογελαστές, ευγενικές κ πρόθυμες να εξυπηρετήσουν. Κ όλα αυτά σε ένα σύγχρονο κτίριο, καθαρό κ εξοπλισμένο.
Ειλικρινά δεν βρίσκω λόγια να ευχαριστήσω τον καταπληκτικό κ. Ευάγγελο Παπανικολάου!!! Τα καταφέραμε με την πρώτη προσπάθεια στο assisting nature, με την μεταφορά μόνο μιας άριστης βλαστοκύστης και φυσικά με προεμφυτευτικό έλεγχο. Ο κ. Παπανικολάου είναι κορυφαίος γιατρός, με άριστες επιστημονικές γνώσεις!!!!! Ευχαριστώ επίσης την εξαιρετική εμβρυολόγο κ. Τιμοθέου για την επίσης καταπληκτική δουλειά, όπως και όλη την ομάδα του assisting nature ! Σας ευχαριστούμε πολύ που μας δώσετε τη χαρά αυτής της εγκυμοσύνης, rainbow baby in the making!