Άψογο προσωπικό, τέλεια εξυπηρέτηση, φοβερές εγκαταστάσεις!!
Ο Κ. Παπανικολάου πάντα πρόθυμος να μας εξυπηρετήσει με την εμπειρία του και τις επιστημονικές του γνώσεις! Ήταν συνεχώς δίπλα μας σε ό,τι του ζητήσαμε ❤❤❤
Εξαιρετικό ιατρικό επιτελείο. Τεραστια ευγνωμοσυνη στον Κο Παπανικολαου και στους συνεργατες του. Μετα απο πολλες αποτυχημενες προσπαθειες σε αλλα κεντρα, κατω απο την καθοδηγηση του Κου Παπανικολαου καταφεραμε να γινουμε γονεις. Κατι που φαινοταν ανεφικτο μεχρι τοτε.
Ότι και να πεις γι αυτό το κέντρο είναι λίγο. Απο τον πρώτο μέχρι τον τελευταίο. Οι γιατροί ιδιαίτερα ο κος Παπανικολάου και ο κος Μπόντης, οι εμβρυολόγοι όπως η κα Τιμόθεου, οι μαίες, η κα Γκίκα, οι κοπέλες στην υποδοχή, η κοπέλα στο λογιστήριο και όλοι όσοι συμμετέχουν σε αυτό το κέντρο είναι άψογοι. Ευγενέστατοι άνθρωποι, άμεση ανταπόκριση (ειλικρινά δεν προλαβαίνεις να στείλεις email και κατευθείαν έχει απαντηθεί), κατατοπιστικότατοι, καταρτισμένοι και πάνω απ´όλα με ήθος και ευγένεια. Και φυσικά το αποτέλεσμα θετικότατο και με απόλυτη επιτυχία. Με τέτοια ομάδα πως θα γινόταν κάτι διαφορετικό;!
Νιώθω την ανάγκη να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου τον Κ.Παπανικολαου και την ομάδα του για την υπέροχη εξυπηρέτηση,που μας δώσανε την ευκαιρία να πραγματοποιήσουμε το όνειρο μας !
Ειλικρινά δεν βρίσκω λόγια να ευχαριστήσω τον καταπληκτικό κ. Ευάγγελο Παπανικολάου!!! Τα καταφέραμε με την πρώτη προσπάθεια στο assisting nature, με την μεταφορά μόνο μιας άριστης βλαστοκύστης και φυσικά με προεμφυτευτικό έλεγχο. Ο κ. Παπανικολάου είναι κορυφαίος γιατρός, με άριστες επιστημονικές γνώσεις!!!!! Ευχαριστώ επίσης την εξαιρετική εμβρυολόγο κ. Τιμοθέου για την επίσης καταπληκτική δουλειά, όπως και όλη την ομάδα του assisting nature ! Σας ευχαριστούμε πολύ που μας δώσετε τη χαρά αυτής της εγκυμοσύνης, rainbow baby in the making!